tráva
polly
no...hulim celkem kratkou dobu, pul roku, ale za tu dobu sem ja sama vypalila asi 17g v ruznejch časovejch odstupech...poslední dobou mívam dost často něco jako záseky, lidi na mě mluvej, ale narozdíl od záseku je svym způsobem beru na vědomí, ale nejsem schopná reagovat, prostě dál čumim a nevnímám...může za to tráva?? neměla bych zvolnit??

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, může s kouřením trávy souviset. Může docházet mimo jiné k poruchám pozornosti a soustředění. Obvykle je to stav, který odezní, pokud přestanete kouřit trávu nebo přinejmenším přibrzdíte. Ale taky se může stát, že se to horší a přetrvává - což je spíš výjimečné, ale ne nemožné. Nevím, kdy se Vám tohle stává - zda je to přímo při intoxikaci nebo ne a jestli jste měla někdy nějaké potíže s pozorností a soustředěním (často se takové věci pojí třeba se specifickými poruchami učení jako je například dyslexie). Vzhledem k tomu, co píšete ve skryté poznámce - myslím, že by stálo za to zvolnit. Už jen kvůli tomu, že Vás teď čeká asi náročný rok ve škole. A taky by možná stálo za to se zamyslet nad tím, co se s Vámi děje, jak se cítíte, proč vlastně trávu kouříte a co Vám to dává. Leckdy si člověk takhle řeší to, že má v prvé řadě nějaké úplně jiné trable než ty drogové a necítí se dobře. Kdyžtak zkuste zas napsat, jak se Vám daří. Hodně štěstí.