nema to smysl
Petra
No myslim,ze tohle dopisovani stejne asi nema smysl.Dik za vas promarneny cas.Preju at se vam dari a at se mate v zivote krasne. PS, Ja jsem se snazila, ale kdyz vam neco pul roku neprinese zadne podstatnejsi zlepseni, tak se asi vratite, k tomu, co van prinaselo stesti, treba jen i male.Nemyslete si, ze jsem nejake tupa pubertacka, ktera si chce jen uzivat. Spousta lidi me naopak povazuje za hodne inteligentni, cilevedomou, vyspelou atd atd. Jenomze ja z toho nic nemam.Vzdycky jsem mela pochopeni snad pro kohokoli a neodsuzovala nikoho,at delal, co delal.Jenze ja tohle pochopeni u lidi moc nenachazim.Nashledanou

Odpověděl: Martin Hulík
Pro mě to promarněný čas nebyl. Znovu jsem si pročetl naši "korespondenci" a stále si myslím, že vaše situace je řešitelná. Když se věci nedaří, nemusí to být tím, že na to nemáte (nebo nejste dost inteligentní, cílevědomá...), jen možná bojujete nesprávnými zbraněmi.
Pokud jsem minule užil drsnějšího tónu, udělal jsem to s vědomím, že na to máte. Vztek by mě potěšil, ale rezignace mě mrzí (u vás i u jiných klientů, s kterými pracuji). Chci vás ujistit, že dveře k nám (i ty internetové) jsou pro vás dál otevřené.
P.S. Když mi bylo 17, taky to bylo NO FUTURE. :)
Martin