už nevím,jak dál...
annonymka 16
je mi 16,perník jsem zkusila před půl rokem náhodou,pak tři měsíce nic a pak jsem se k němu opět náhodně dostala....od té chvíle jsem ho začala brát častěji,ted tak 3-4 do měsíce,nemůžu to ovládnout,cítím se bez něj bezcenna,prázdná....vím,že takhle to dál nejde,nestíhám školu už ted a to je září...i když mi na ní tak nezáleží,důležitější pro mě je,abych zas byla ve světě,který je pro mě snesitelnější..mám na mysli ten drogovej svět.fakt už nevím,co dělat,nechci skončit bez přátel,na ulici,bez ničeho ale ani bez perníku...bojím se to říct mámě,zklamala bych jí.

Odpověděl: Jakub Minařík
Chápu vaše oslnění, je to celkem prima, že? No, myslím, že stojíte před rozhodnutím co dál: Když to zastavíte, tak to časem vybledne a nebude vás to tak táhnout. Možná že vaše zkušenost bude natolik zajímavá, že se k tomu v nějaké podobě časem vrátíte. Mě taky v době, kdy jsem dospíval zajímali drogy a nakonec jsem skončil u téhle práce. Když to nezastavíte, tak se nejspíše potkáme a možná to nebude úplně příjemné. a taky bude spousta jiných, ne moc příjemných věcí. Ale to možná víte. Takže záleží dost na vás. Je to jen vaše rozhodnutí a všichni kolem vám mohou jen trochu poradit. Rozhodnout se musíte sama. Klidně ještě napište, pokud budete chtít.