ano či ne?
verča
Jsem sezónní uživatelka opia..ano, vloženě opia.Již čtvrtým rokem jsem absolvovala bsťák, který byl letos opravdu srovnatelný s absťákem po vysazení heroinu.Problém je v tom, že mi to chybí.Náš papaver je sklizenej a já se sháním po heroinu.Jsem zoufalá z toho, že stavy bezproblémové a šťastné jsou ty tam.Chci to zpátky!!Co dělat?

Odpověděl: Jana Justinová
To záleží na tom, jak moc to chcete...Podle toho, že píšete sem to vypadá, že přeci jenom nějaká Vaše část to zas až tak moc nechce. Možná by to chtělo její hlas posílit, aby převážil nad zbytkem. Nepomohlo by Vám podělit se s někým, kdo podobné chutě nemá (a třeba ani nezná), kdo by Vás mohl podpořit v tom oblíbeném pořekadle, že "normální je nebrat" a třeba s Vámi vymyslel nějakou lepší činnost. Další alternativou je popovídat si o tom s někým nezávislým, třeba v Káčku nebo tak podobně. Je jasné, že Vás lákají opiáty, když jste si užila léto na opiu, ale zkuste si vybavit spíš ty negativní zážitky, to co Vám drogy vzaly...