pervitin
pavel
Dobry den co dělá pervitin z očima při užívaní po vysazení je nutná nějaká operace nebo zákrok po vysazení pervitinu kazí pervitin oči předem vám moc dekuju.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Nicméně jeden den před Vaším dotazem se v poradně objevil dotaz velmi podobný, takže se budu spíše opakovat. "Jelikož je pervitin stimulační droga, po aplikaci zpravidla dochází na poměrně dlouhou dobu k zvětšení panenek. Nicméně nemusí tomu tak být vždycky - existují individuální rozdíly a navíc záleží i na řadě okolností jako je délka "jízdy", kombinace s jinými drogami atp. Nikdy jsem neslyšela o tom, že by měl pervitin nějaké velmi špatné účinky na oči, nebo, že by se pervitinem kazily oči, natož o nějaké operaci, která by po vysazení byla potřeba. Nevím, zda se ptáte jen ze zvědavosti, nebo znáte někoho, kdo má problém, který takto popisuje. Na každý pád by bylo dobré si zajít k očnímu lékaři. Člověk, který užívá drogy může mít přeci problémy se zrakem jako kdokoli jiný." V případě, že je má odpověď nedostačující, pokuste se problém ještě jednou popsat a nebo se zkuste obrátit na jakéhokoli očního lékaře. S pozdravem, Gabriela Koryntová.