pervitin
Funnnky
chtela bych se vas zeptat,co mam delat,kdyz rok jedu celkem dost v perniku a chci s tim prestat,podle ostatnich sem se dala na dobrou cestu,jako treba vyhybani se starym "fetackym"kamaradum atak...v podstate vim co mam delat,ale mam silný abstaky,sem na prestizni obchodni akademii a chci tu skolu nejak zvladnout a s temi abstaky se nemuzu soustredit,nemuzu se dat nikam zavrit a lecit,zajimalo by me jestli by mi nekdo v anonymite predepsal nejaký leky,který by mi pomohly se z toho dostat,moc prosim uz se to neda vydrzet,mesic uz jsem cista a je to den ode dne horsi a horsi....za odpoved dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Dostat léky a ošetření relativně anonymě je možné jedině tehdy, když půjdete někam do soukromé praxe a budete platit "na dřevo". Pak se informace nedostanou za hranice ordinace (neposílá se nic zdravotní pojišťovně) a jedinná stopa zůstane v lékárně kde si vyzvednete léky (tam si schovají recept, protože také nebudou nic zdravotní pojišťovně posílat). Počítejte s tím, že to je tisícová záležitost. Když napíšete odkud jste poptám se po nějakém kontaktu. Kdybyste uvažovala o méně anonymní variantě, tak napište teké. Zkusím vám někoho najít.