oči
petr
Dobrý den chtěl bych se zeptat co dělá pervitin z očima při užívaní po vysazení pervitinu je po vysazení nutná nějaká operace nebo zákrok kazí pervitin oči předem vám moc dekuju za odpověd.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Bohužel Vás však asi moje odpověď příliš neuspokojí. Jelikož je pervitin stimulační droga, po aplikaci zpravidla dochází na poměrně dlouhou dobu k zvětšení panenek. Nicméně nemusí tomu tak být vždycky - existují individuální rozdíly a navíc záleží i na řadě okolností jako je délka "jízdy", kombinace s jinými drogami atp. Nikdy jsem neslyšela o tom, že by měl pervitin nějaké velmi špatné účinky na oči, natož o nějaké operaci, která by po vysazení byla potřeba. Nevím, zda se ptáte jen ze zvědavosti, nebo znáte někoho, kdo má problém, který takto popisuje. Na každý pád by bylo dobré si zajít k očnímu lékaři. Člověk, který užívá drogy může mít přeci problémy se zrakem jako kdokoli jiný. S pozdravem, Gabriela Koryntová.