test na marihuanu
jana
Chtěla jsem se zeptat jak se jmenuje test na marihuanu? Kde ho koupím?Co dělat v případě, že dítě 13let asi nejspíše marihuanu kouřilo? Jak zjistim zda kouřilo?

Odpověděl: Jakub Minařík
Test na marihuanu koupíte v lékárně, po jednorázovém užití myslím, že má cenu jej dělat tak max. do týdne. Pokud se týká toho ostatního: 1. nepanikařte 2. dojděte se někam poradit (pošlu vám rád nějaké kontakty, pokud budu vědět odkud jste) Jen pro vaše uklidnění. Marihuana není v drtivé většině případů iniciační droga a jednorázová zkušenost u náctiletých je sice významná a ohrožující, není to ale žádné tragedie. Pro většinu z nich je to jen zkušenost srovnatelná, nebo spíše méně riziková než první ochutnání alkoholu. Pevné nervy :-)