Legální stimulační droga
jc
Dobrý den, moje přítelkyně dopisuje diplomku a potřebovala by nějak stimulovat organismus, aby mohla méně spát a víc jí to myslelo. Jeden člověk mi doporučil kokain, jenže toho se bojíme. Chtěl bych se zeptat, jestli existuje nějaká legální náhražka kokainu, klidně i na recept. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Silná stimulancia bývají na opiátový recept, takže jejich preskribce je omezená. A navíc se dosti často stává, že to nefunguje tak, aby člověk napsal diplomku. Má spíše tendenci dělat cokoliv jiného, ale tu diplomku ne. :-) Doporučuju vitamin B1, magne B6, ev. v kombinaci s energetickými nápoji a nějakým multivitaminem. Má zkušenost je, že to funguje taky celkem dobře. A člověk neriskuje, že místo psaní diplomky bude celou noc někomu vykládat vtipné historky a pak 2 dny spát. :-) No, přítelkyni držím palce.