ev
mam otázku včera jsme s prítelem byli na technoparty a lehli si pod strom vzdálený této akci,nikdy jsme nic nebrali...a brát nebudeme...problem je v ničem jiném...přítel se tam pích omylem o jehlu...co máme dělat???

Odpověděl: Jakub Minařík
Zajděte na infekční kliniku do Fakultní nemocnice. Zařídí tam co bude třeba. Jinak pro vaše uklidnění - riziko nákazy je malé. Největším rizikem je HIV a žloutenky. A tam vyjma žloutenky typu B viry vydrží velmi málo, takže nákaze je možná jen když se píchnete o jehlu která je čerstvá jen několik vteřin. Rozhodně ale do té nemocnice běžte, vyšetření a sledování považuji za nezbytné. Kdyby něco, včas vás zaléčí, prognosa včas zachycených onemocnění je o mnoho lepší. P.s. Pokud se to nezměnilo, infekční klinika sídlila na Borech, vlevo za budovou interní kliniky.