Co mam delat
ztracenej
Pred 4 dny jsem si dal jointa ve 4 lidech. Behem poslednich asi 8 let jsem kouril travu maximalne 20x. Z toho velka cast byla v poslednim pul roce. Protoze na me ucinkuje trava o neco vic nez na ostatni ktere znam neprikladal jsem sile prozitku z prvu velky vyznam druhy den v poledne jsem byl jiz celkem v pohode. Pred 2 dny jsem stejne hloupy napad zopakoval. Stavy motani hlavy a zkresleneho vnimani casu vsak pretrvaly az do druheho dne vecer (temer 24 hodin) Ten vecer se konala party .. na ktere nechybel alkohol .. vodni dymka .. a samozrejme trava. Samou radosti ze me ten hrozny stav presel jsem to oslavil .. Ted jsem samozrejme travu naprosto vynechal. Ale alkohol jsem popil v mire z niz bych se normalne dostal do rana i bez kocoviny. Nevim jestli ten alkohol prispel takovou merou k zatezi organismu ale dnes rano jsem se probudil se stejnym stavem jako den pred tim. .. Vim ze tenhle nepekny usek zivota jako celkem funny parba. Ale zpocatku nevinny napad jak se odreagovat pred ucenim na statnice se meni v nocni muru. Je nejaky zpusob jak zacit co nejrychleji normalne fungovat krome odpocinku ktery se me zda jako nekonecny :( Musim se zacit ucit ale je asi jasne ze topho moc nepobiram :(

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud se nemýlím, tak je to po těch večírcích celkem čerstvě. Zkuste si pár dní odpočinout, mozku někdy pomohou vitaminy B1 a B6 (samostatně, ne B-komplex), Magnesium, na zklidnění zkuste meduňku. Dosti pít, pravidelně spát, mírná tělesná aktivita přes den. Nehulit! Nepít alkohol! Žádné benzodiazepiny a jiná psychofarmaka! Mozek taky potřebuje potřebuje občas trochu odpočinout, nejen od učení, ale i od alkoholu a jiných drog. :-) Mělo by to přejít během nejdéle 2-3 dnů. Kdyby to nepomáhalo, nebo se to zhoršovalo, napište. P.s. Nedělejte si starost, po funny pařbách to bývá někdy složitější. Většinou to ale bez následků přejde. Příště buďte opatrnější.