A test kvality vyšetření moče a močového sedimentu? Měla jsem zvýšený tlak(130 na 100) a daly mi test bakttri. vyšetření co to znaméná? Mám se něčeho obávat?

Odpověděl: Jakub Minařík
Test kvality vyšetření moče je obávám se nějaký nesmysl. Ale možná jsem to jen špatně pochopil a nebo jste to špatně opsala. Jinak sediment a bakterie jsou běžná vyšetření, s drogama to nemá nic společného. Ten první test bude nejspíš také běžné vyšetření moče. Jen na okraj, netuším kolik vám je, ale TK 130/100 není nejmenší. A vysoký TK může způsobit značné komplikace. Tuplem pokud užíváte drogy typu pervitin, kokain a EXT. Možná byste měla mít obavy o své zdraví spíše než o to, jestli vám objeví v moči drogy. Ale to je na vás, nechci vám do toho mluvit.