alkohol
Robie
Dobrý den, do hospody nechodím každý den, ale každý den aktivně sportuji. Můj problém je v tom, když pak jdu v pátek po sportu do hospody na "dvě", nebo prostě někdy do hospody, tak z ní neumím odejít jako normální člověk. V hospodě jsem do zavíračky a pak se přesunu do nějakého nonstopu, pak spátky do hospody, zas do nonstopu. Prostě to je minimálně na 24hod, ale bez problémů to vydržím bez spánku v hospodách 60hod.Nemám žádný absťáky, většinou si všechno pamatuju, prostě se proleju do střízlivosti. Po 60 hodinách chlastu mi stačí spát 6 hodin, a jdu do práce, kde to vydržím aniž by to na mě bylo nějak moc znát. Jelikož teď v létě se pořád něco děje tak to dělám každý týden. Prosím poraďte, rád bych dokázal jít domů z hospody jako normální člověk. Díky moc.

Odpověděl: Jakub Minařík
To máte těžké. Doporučoval bych nějakou dobu nepít vůbec. Pokud nechcete přestat pít natrvalo, tak bych doporučoval nějaké "mechanické" omezení. Vzít si s sebou jen omezené množství peněz, donutit kamaráda, ať vás zaveze domů, k dyby vám měl natlouct, ... Jiná varianta asi není. Měl byste vědět, že existuje typ alkoholismu, který se vyznačuje kvartálním pitím. A taky byste měl vědět, že právě tenhle typ vám hrozí. :-( A taky byste měl vědět, že když vám to uteče, tak se budete muset rozloučit s pitím do konce života. Je to blbá představa, co? Tak zkuste pití zabrzdit a dát si nějaký ten měsíc voraz a pak pít opatrněji.