LSD
DeThomas
Dobry den. Mam doma knihu od a. Hofmanna "LSD - me problemove dite." Snazim se sehnat dalsi publikace na ktere byly v textu odkazy, ale nemuzu nikde nic najit. Nevïte, kde bych sehnal nejake publikace treba od dr. Timothy Learyho? Diky za odpoved. P.S. Knihu mam v elektronicke podobe, takze kdyby jste ji nekdo chtel, staci napsat...

Odpověděl: Jakub Minařík
Od Learyho vyšly Záblesky paměti. :-) Bývá celkem běžně v knihkupectvích. V Elektronické podobě ji bohužel nemám. Od Huxleyho brány vnímání (doors of percepcion), taky by celkem měla být k selhání. Pak se taky dá sehnat Leary - Alpert přepracování tibetské knihy mrtvých s návodem pro přípravu k usu LSD (nebo tak něco, název si napamatuju). Mohli by to mít v knihkupectví v Celetné ulici v Praze. Doporučuju taky knihy Stanislava Grofa dobrodružství sebeobjevování, za hranice mozku a ještě vyšla jedna, název si teď nevybavím. Stačí? Ohledně té nabídky elektronocké knihy - celkem bych o to stál. Kdyby to šlo, tak mám adresu cadas@sananim.cz. dík. :-)