maminka
Běžec
když mám podezření že rodič jede ZASE v heroinu. jak můžu pomoc.? Chodí se léčit. může lhát těm doktorum když mě říká že je to dobrý ale já si to nemyslim. prosim pomozte .!!!! já myslel že to je už dobrý.bojim se. odvezla jí záchranka a že to bylo astma ale já to poznám . za prázdniny po třetí. je to anonymní žejo?v koupelně byla jehla a vata po zemi. dneska znovu. chodí do sananimnevim kde to je. není to špatně že se ptám.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nepíšete sice příliš informací o své situaci, nicméně z vašeho popisu vyplývá, že už máte s užíváním drog u své matky zkušenosti - myslím, že nález vaty a jehly v koupelně je nade vší pochybnost. Nevím, zda jste o svém zjištění s maminkou mluvil/a. Pokud Vaše matka dochází do některého zařízení o. s. SANANIM, možná by nebylo od věci se obrátit na zařízení, kam chodí a situaci zkonzultovat. Také mě napadá, že existují centra, kam se mohou obrátit příbuzní a blízcí závislých - v Praze je to například o. s. ANIMA. Bližší informace včetně kontaktů najdete na www.anima-os.cz. Přeji hodně štěstí.