lex
Ag
přestala jsem brát lexaurin protože došel ale nevim jestli mi to něco něco neudělá. Zastavila jsem to možná tim překopem . brala jsem asi deset prášků za den s trojkou na krabičce tak nějak přes léto. ted neberupár dnů ae mi nechce schánet si to. nic se mi nechce. myslim, že sem si tim překopnutím pomohla. tu knížkuz čtu po druhý. jde mi jen o to jestli mi to vysazení lexaurinu neuškodí. drogy mě přestaly bavit.

Odpověděl: Jakub Minařík
30 mg lexaurinu denně je dosti na to, abyste měla nějaké obtíže, třeba epileptické záchvaty. Ale to asi při vzdělání, které máte, a tom, jak dlouho už berete, víte. Bylo by moudré vysadit na detoxu a ne jen tak náhle. Taky už máte svoje léta (dáma promine) takže to riziko je větší, než před pár lety. Jste přece jen už letitý uživatel a člověku se často stane, že zapomene na to, že v pětadvaceti zvládne stavy odvykání líp než v pětatřiceti. Pokud byste ten detox rozmyslela, tak doporučuji Apolinář, telefon je 224 961 111. Myslím, že vás bez průtahů přijmou. Doporučení vám dají v DS.