Poraďte
rozárka
Ahoj,mám problém se svým přítelem,který se před třemi lety léčil ze závislosti na pervitinu. Celou dobu to bez drog vydržel, až teď poslední dobou se začíná bavit se svými starými kamarády, kteří berou drogy dál a občas si taky něco vezme, i když mi tvrdí, že ne, ale já vím,že lže,protože je to na něm poznat. Třeba teď v pátek si toho musel vzít asi dost,protože mi pořád tvrdil,že ho honí nějaký lidi, ale přitom tam nikdo nikde nebyl, měl prostě hrozný "schýzy". Pořád mi lže, že už v ničem nejede, ale vím,že lže,protože sem se bavila s jeho dobrou kamarádkou a ta mi řekla,že jo,ale nechce mi to říct, protože mě nechce ztratit...chtěla bych poradit. Nevím,jak ho jemně donutit, aby mi řekl pravdu, protože mu chci pomoct a nechci ho ztratit. Prosím poraďte jak si s ním mám promluvit...Předem díky L.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zkusil bych to s tím, že bych mu řekl, že nejsem úplně pitomá, abych něco takového, jako že si dal piko, přehlédla. Tuplem když má už stíhy. Bude brát spíše pravidelně a delší dobu. No předtím se ještě zkontaktujte se zařízením kde se léčil a kam docházel a zaveďte jej tam. Klidně napište. P.s. Pokud to nezastaví, buď od něj odejdete a nebo začnete brát s ním. To je reálné riziko, tak to nepodceňujte. Jakmile si s ním dáte jednou, berete pořád. Držím palce a přeju pevné nervy.