Pro MUDr. Jakub Minařík
Cannabis
Ohledne te prohibice mate pravdu vetsina jich opravdu nefunguje :o) Jo a klidne mi muzete tykat mi to nevadi a podle mne je to lepsi i s psychologickeho hlediska nebo ne :o) Jak jste psal ze se vetsinou s kolektivu uzivatelu ztrati tak natom neco bude ale mam kamarada ktery taky prestal hulit a normalne jse snama stykal akorat to je podlemne horsi vtom presvedceni ze abstinuje a ostatni normalne huli ale nemyslim si ze ta skupina by ho do toho nutila spise bych se priklanel ktomu ze by ho respektovala a tolerovala jeho abstinenci ale take zalezi na kazdem jedinci jak by jse k tomu postavil. Jo a ohledne toho alkoholu jsi myslim ze je pro mne lepsi kdyz hulim nez kdybych pil alkohol nebo na to mate jiny nazor?? A ohledne te iniciativy mate pravdu ale vetsina lidi to chape spise naopak ze kdyz clovek huli tak je hned fetak ale kdyz pije tak je to normalni clovek tady vtom je ten problem ktery mi celkem vadi proto jsem se ptal na vas nazor ohledne legalizace do urcite miry a ne aby byla nelagalni . Jestli mne teda chapete jak to myslim ?? A jak jste psal ze v holansku maji komplikovanejsi pripady hulicu a ze to souvisi s vetsi silou tamnich vypetku tak jsi myslim ze v dnesni dobe uz to tak velky rozdil neni aspon z mojich zkusenosti tady na severni morave. Lidi tady pestuji pod lampama ktere jse daji normalne koupit a ty hnojiva taky a nechat jsi poslat nejake seminka nejake vyslechtene odrudy to taky podlemne problem neni. Takze jsi myslim ze to je jen minimalni rozdil mezi nami a holanskem az narozdil od toho ze unich to je legalni aspon do urcite miry ale unas to je ilegalni a clovek ztoho muze mit velke problemy. Chtel jsem se jeste zeptat od roku 2006 ma mit policie CR testy na pritomnost drog a ma to byt podle potu aspon tak nejak jsem to slysel v TV tak by me zajimalo jak dlouho jse da namerit obsah THC v potu. Zatim dekuji :o)

Odpověděl: Jakub Minařík
Od konce: Nevím co přesně bude policie mít, ale pokud to má mít smysl, tak by se mělo jednat o metodiku, která detekuje akutní intoxikaci. Jinak to nemá smysl, protože negativní důsledky na pozornost, ... po hulení trvají 24 - 48 hodin. Ohledně té síly trávy: Vím že část toho co se pohybuje na scéně jsou výpěstky, které stojí opravdu za to. Přesto myslím, že není tak široká dostupnost, .... Takže přece jen ty dopady jsou menší. A jestli hulit nebo pít alkohol, no, je to na dlouhou diskusi a závěr není rozhodně jednoznačný. Denní usus konopí způsobí obyčejně menší poškození, než když se denně opijete. To ohledně lidí které mají problémy - máme myslím celkem odlišné zkušenosti, takže to bude asi někde uprostřed. Znám mnoho společenství uživatelů, zvenčí i zevnitř a mám celkem dost informací. Stejně jako vy. :-)