Alkohol - pro pana Minaříka
Johny
Pane doktore. Děkuji za Vaší reakci ohledně mých alkoholických tahů. Tušil jsem, co jste mi sdělil, přesto mě to vyděsilo. Za ten kontakt bych byl vděčný. Jsem z Prahy. Díky moc. Omlouvám se za anonymitu. Stydím se. Moc. Johny P.S. Vím že mám problém, ale chci s tím něco dělat. Pokud bych se léčil ambulantně na alkoholismus, mám dvě otázky: 1) Je možné, aby se to nedozvěděli v práci (pokud nebudu na neschopnosti) - třeba nějak z výpisu o zdrotní péči atp....? 2) Nevezmou mi řidičák? Tady podotýkám, že jsem NIKDY nesedl za volant pod vlivem. To jsem jel radši do práce busem.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte se proč stydět. Chlastaj úplně všichni. To, že jste zjistil, že by vám to mohlo dělat obtíže a rozhodl se to řešit, je vám spíše ke cti. Pokud jste z Prahy, doporučoval bych ambulanci v Apolináři: Apolinářská 4, 12000 Praha, Telefon: 224 961 111, spojí vás. K vašim dotazům: 1) Myslím, že do výpisu zdravotní péče zaměstnavatel přístup nemá. 2) Odebrání řidičského průkazu je v kompetenci vašeho praktického lékaře, resp. on jedinný může odebrání iniciovat. A pokud je to tak jak píšete, nevidím k takovému kroku důvod. P.s Držím palce!