bojuji s drogou
Ui
před rokem mi dal jeden kreten do pití perník stim že to jsou vitamíny.dělal to často,netušila jsem co to je,dokud mito pak sám neřek.časem mito dával zadarmo..jen když byly náky akce nebo tak..jenže pak jsem to chtěla už furt a to dával jen zřídka.když mě timhle omámil a ještě éčkem..pokusil se mě znásilnit..sotva sem se ubránila,ale přece..utekla jsem.Ted sito musim kupovat,prostě to chci,nemůžu si pomoct jako bych to ani nebyla já !co mám dělat ?chci se toho zbavit toho pocitu že to potřebuju !

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi by bylo moudré za této situace navštívit nějakou poradnu. Kdybyste měla zájem, napište odkud jste, doporučím vám kontakt. Jinak pokud se chcete zbavit chutí, tak prostě přestaňte brát, chutě odezní za nějaký čas. Chvíli to bude obtížné, pak se to zmírní a nakonec to zmizí úplně. Pokud chcete úplně přestat brát, tak si ujasněte, proč to chcete udělat. Pak to jde mnohem lépe. Nu, pokud chcete, můžete zůstat v kontaktu s námi, pokusím se vás přestáváním nějak provázet. P.s. S tou kamarádkou - musí se do toho pustit sama. V situaci, ve které jste, jí tak max pomůžete brát, ale ne přestat. Držím palce. :-)