už nemůžu dál
oooOOOoooOOO
Dva roky neberu heroin a teď jsem na dně, na totálním dně.Včera jsem si koupila dva gramy a chci skončit s tímhle proradným životem, všechno si dát, ale nemám odvahu, bojím se života i smrti,bojím se jít pro inzulínku a ani nevím, co bych napsala do posledního dopisu, že život stojí za ... všichni jsou zaujatí jenom na sebe,o nikoho jim nejde,jenom o sebe-i vy ste tady za peníze, jinak byste to nedělali,to co kdokoli říká vám je jedno,myslíte na svý věci a ...jsem jak mezi kameny,život stojí za hovno,drogy taky a nic jinýho nezbývá. sbohem Karolina

Odpověděl: Martin Šefránek
Ahoj Karolíno, jsem rád, že jsi nám napsala. Podle toho, co píšeš to vypadá, že jsi docela na dně. Ale myslím, že již to, že jsi nám napsala svědčí o tom, že se s tím dá něco dělat. Máme zkušenosti s tím, že hovořit se dá i o hodně těžkých věcech a to i v situaci, kdy je člověk na totálním dně. Naděje prostě existuje. Taky nevím, proč si myslíš, že nám je jedno kdo nám co říká a myslíme jen na svý věci. Já si třeba tohle nemyslím. Napadá mě, zda by jsi se nechtěla zastavit k nám do K-centra Sananim (pokud jsi teda z Prahy) a trochu si o své situaci promluvit. Přemlouvat tě k ničemu nebudeme, to konečné rozhodnutí je stejně na tobě, ale myslím si, že za pokus to určitě stojí. Naše adresa je Osadní 2, Praha 7 Holešovice (je to kousek od metra C - Vltavská) a jsme tady dnes v sobotu do 21 hod., v neděli od 9 do 21 hod a v pracovní dny pak od 8 hod. Jestli tě štvou lidi venku a nechce se ti vylízat z domu (nebo nejsi z Prahy), tak nám můžeš i zavolat na číslo 02/83872186. Držím ti palce.