E
DnB
Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat na pár věcí ohledně extáze.... Vím že drogy jsou svinstvo přečetl jsem si o nich hodně věcí,ale přeci jenom chci tuhle potvoru zkusit... Moc se mě líbí elektronická hudba(techno, jungle...),chci zkusit prožitek této hudby pod touto drogou. Ve vaší rubrice o drogách jsem se dočetl,že při požití je potřeba hlavně hodně pít. A jak je to s kombinací s jinýma drogama-s marihuanou- (tu hulím asi dva roky o víkendech,hlavně na párty) a alkoholem?-Prohloubí to ješte účinek extáze ba právě naopak. jaký jsou rizika kombinace? Řešíte asi horší problémi než je ten můj... chci ale jenom o tom vědět co nejvíc než něco zkusím a taky slyšet názor někoho jiného... Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že se snažíte sehnat si předem co nejvíc informací. Máte pravdu, že je při užití extáze potřeba hodně pít, zejména minerálku, protože je nutné doplňovat minerály (ty ve vodě z vodovodu nejsou!). Co se týká účinků při kombinaci s alkoholem nebo THC, nedá se 100% předem určit, co Vám ta kombinace udělá. Naopak riziko je v tom, že extáze umožňuje překonat zvýšenou zátěž organismu, aniž byste při tom pociťoval žízeň, a pokud byste tekutiny doplňoval alkoholem, budete ještě víc dehydratován a může to skončit kolapsem organismu. Navíc, když budete střízlivý, budete pravděpodobně víc myslet na své zdraví. Když už opravdu musíte tu extázi vyzkoušet, určitě bych doporučila být opatrný. Ještě Vás musím upozornit na jedno velké nebezpečí, kterým může být špatná kvalita tablet. Ale to už určitě víte... Na závěr Vám můžu ještě odkázat na internetové stránky: http://www.extc.cz/, kde můžete najít ještě další informace. Zejména doporučuji rubriku "zdraví". Tak hodně štěstí, ještě to celé zvažte, jestli to za to opravdu stojí a buďte opatrný.