snad se to časem vyřeší!
kecousova
Můj syn užíval Mariánku a asi rok pervitin,přišel na čas domu z podnájmu ,přihlásil se na psychiatrii a celkem týden byl perfektní a už mohl i nastoupit po angíně do práce..jenže bác ho,do podnájmu se vrátil a s ním i nějaký Olah róm a vypadá to že ho vydírá ohledně zřejmě dluhu za drogy a chce po synovi i auta které podepsal jako ručitel nějakýmu pánovi..nějaký čas se syn doma ukazoval a teď o něm nic nevíme a bojíme se nějak zasáhnout a hlavně nevíme jak?máme strach ,aby synovi nějak celé tohle rómské podsvětí neublížilo..myslíte ,že existuje nějaké tel.číslo kam anonymně zavolat a vše předem nějak zastavit,je nějaká obrana..aniž by se dotyčný Róm něco dozvěděl?než bude třeba pozdě..děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel mi z Vašeho dotazu není úplně moc srozumitelné, co se synovi děje, co podepsal jako ručitel a za jakých podmínek, zda a jak ho známý vydírá, a jak byste to chtěla zastavit tím, že se zavolá na nějaké anonymní číslo... Napadá mě v tuto chvíli jedna varianta - existuje projekt, který se jmenuje Právní poradna A. N. O., kde se zaměřují na právní aspekty drogové problematiky a poskytují bezplatnou právní pomoc lidem, kteří se v souvislosti s užíváním drog dostali do právních potíží a také jejich rodinným příslušníkům a blízkým. Tam by bylo možné problém zkonzultovat a přijít na nějaké řešení, jak s tím naložit. Nevím bohužel odkud jste, právní poradna sídlí v Praze - je možné je kontaktovat ale i telefonicky nebo mailem, pokud byste byla v popisu synových potíží trochu konkrétnější, mohli by Vám poradit i touto cestou. Kontakt najdete pod kolonkou Právní poradna na této stránce. Zatím přeji hodně štěstí.