Realita
Cannabis
Dobry uz asi 5 let kourim mariuhanu ale jsem podle me uplne normalni. Ve skole prospivam uplne vklidu vnimani mam taky normalni. S komunikaci s lidmi nemam problemy. A nerekl bych ze jsem na tom zavisly podle mne jde u mariuhany jenom o psychickou zavislost ale nikoliv fyzickou. Znam hodne lidi kteri kouri mariuhanu uz nejaky ten patek :o))) a jsou uplne vklidu kazdy normalne pracuje a jsou to proste normalni lide. Podle mne by legalizace mela byt do urcite miry protoze nevim kde oni ty pruzkumy delaji ale v dnesni dobe kouri mariuha kazdy druhy z mladych lidi aspon tady na severnimorave. A zajimal by me vas nazor co to nato rikate ve srovnani s alkoholem u ktereho je jak psychicka tak take fyzicka zavislost a je podlemne mnohem horsi nez mariuhana a pritom je legani. Kolik lidi jse muselo jit lecit kvuli toho ze kourili mariuhanu myslim ze to bude jen velmi male procento toho kolik jich muselo jit kvuli alkoholu. Nebo take treba kolik dopravnich nehod jse stalo pod vlivem mariuhany a kolik pod vlivem alkoholu. Zajimalo by me teda jaky na to mate nazor vy kteri jse zabyvate tematikou drogy. Zatim dik urcite vam jeste neco pekneho napisu :o)

Odpověděl: Jakub Minařík
V tom, co píšete, máte jistě pravdu, je tu však pár ale: Lidi, kteří hulí obyčejně vidí spíše ty lidi, kteří problémy nemají. Ti co mají problémy přijdou za námi. Takže rozhodně je valná většina huličů v pohodě, ale jsou i lidi, kteří dobře nedopadli. A taky obtíže se častěji objeví ve vyšším věku. S tím alkoholem: Je to rozhodně mnohem nebezpečnější droga, než konopí. To je bez diskuse. Léčbu kvůli závislosti, nebo jiným obtížím způsobeným alkoholem muselo podstoupit mnoho lidí. Naopak kvůli konopí - to jsou opravdu jedinci. Já se ale trochu bojím, že huličů, kteří jsou abstinenti - myslím tím že nepijí alkohol - je pomálu. Já znám jen jednoho. Takže ti ostatní si opatří potíže nejen kvůli alkoholu, ale i kvůli konopí.