Pervitin a
PepiNo
Přibližně pul roku sem užíval pervitin.víkendově od pátku do neděle.ze zacátku bylo vše ok ale poslední dobou mám nějaké zdravotní problémy.tak sem s tím radsi přestal.k věci.někdy mě bolí hlava a motá se mi a za krkem a někdy i po stranách krku a taky mám nějaké problémy nejspís s žaludkem.najim se a strašně mi v něm kručí nevim jak to popsat.a mam větry.dřív sem tohle neměl muže to byt vážné?

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi bych vám doporučil nechat si změřit krevní tlak (po piku se může objevit hypertenze). Vaše obtíže také mohou pocházet od páteře, takže by stálo za úvahu navštívit rehabilitaci, oni vám ta záda dají dohromady. No a na to trávení by mohli pomoci nějaké jogurty, acidofilní mléko, ... Pár týdnů to potrvá, ale mělo by se to dát do kopy. Ev. existuje lék, který se jmenuje hylak (doufám, že to píšu přesně) - ten by vám měl dát do kopy trávící trakt celkem spolehlivě. No, nejmoudřejší by bylo navštívit praktického lékaře. Prohlédne vás a uvidíte. :-)