LIKI
Beru uz nejakejch par let pervitin,s ruznou frekvenci-behem prvnich nekolika let jsem mela i pul rocni pauzu,pak rok denne,pak 4 mes pauza(leceni) a nakonec jsem tam zkoncila zase(hodne diky okolnostem,protoze nebyt nich tak na drogy kaslu,ale ted uz nemam moc velkou motivaci).Ted to jsou cca 4mes kdy jsem se zas rozjela a nema to konce...Nicmene,o to ani nejde,chtela jsem se zeptat na neco ohledne meho zdravi:-)ktere je kupodivu ok(inf.nem. 0)ale...! Rano vstavam,najim se,dam si,neco delam,najim se,dam si a vecer jdu normalne spat.Kdyz jsem se posledne rano probudila mela jsem tep dost pres 100/min a spatne se mi dychalo.A tak me napadlo jestli to nemuze byt treba neco vazneho.Arytmii mam slusnou-kdyz si dam.Kdyz jsem cista tak ne.Kamos je ve svych 22 letech uz po 3 infarktech,tak by me zajimalo,jestli me ceka podobny osud..... Predem moc dekuji za odpoved LIKI

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to klidně možné, že dopadnete jako kamarád. Pervitin má na srdce a cévy velmi špatný vliv. Můžete dostat infarkt. Může se objevit hypertenze v plicním oběhu (buď vám selže srdce, nebo se udusíte; 5 let od dg přežívá asi 5% pacientů). Může se dojít k fibrilaci komor (umřete na místě). Nebo můžete mít problémy s arytmií (tam ja taky spousta příležitostí k nějakým komplikacím) ... To co popisujete může být něco vážného. Potíže s dechem a arytmie bývají alarmující příznaky. Měla byste se asi nechat vyšetřit.