divné
otec
zdravím, syn zemřel pod nákladním vlakem v nedožitých 18 letech,tento vlak nejezdí pravidelně,syn byl večer v herně na pivku,vždy dal tak jedno dvě,rozešel se před půlnocí s kamarády šel směrem k domovu a za hodinu jej srazil vlak v místě které je opuštěné za městem,a kam musel jít kolem naší ulice kde bydlíme,choval senormálně,zajištěný byl,sportoval,učil se v průměru za dobrý - je možné že by si cestou znovu zapálil a tak během chvilky psychycky klesl, že by chodil po kolejích o půlnoci?další den měl jít pokračovat na brigádu ... žádné náznaky strachu nebo tak...vlakem jezdil dva roky do učení,kdyby chtěl skočit pod vlak udělá to jindy...je možné aby tak psychicky klesl během hodiny ???

Odpověděl: Jakub Minařík
Možné to samozřejmě je, ale mohla to být klidně nehoda, zamyslel se, ... Možná se šel projít zamyslel se, možné je lecos. Ono chodit v noci na kolejích může být romantické. Jinak kdyby bylo na vině konopí, tak by muselo dojít k nějaké hodně nestandardní intoxikaci (stává se to) a musel by v nějakém transu zmateně skončit pod vlakem, buď náhodou, nebo i úmyslně, ale to je podle toho co píšete méně pravděpodobné. Muselo by se jednat o nějaký opravdu špatný trip. Na vině mohl být klidně i alkohol, je to dosti tlumivá látka a dvě piva a únava docela stačí. Jestli si k tomu ještě navíc zakouřil trávu, tak by mohl docela klidně někde usnout. Tohle bych považoval za pravděpodobnější vysvětlení, ať s konopím, nebo bez něj. Špatné tripy s takhle fatálním koncem jsou spíše vyjimečné, zatímco úraz pro útlum i třeba jen v lehké opilosti je celkem běžný. P.s. Upřímnou soustrast. Ono asi sebelepší vysvětlení nepomůže, resp. synovi to život nevrátí. Kdyby bylo třeba, napište.