Paula
Prosím o radu. Mám podezření,že má dcera užívá drogy.Ale nevím to jistě.Chtěla bych vědět,zda lze zjistit třeba rozborem vlasu a nebo testem v lekárně .Dcera nechce spolupracovat.Nevím jak tuto situaci řešit.Děkuji za odpověď.P.

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy z vlasů, ... jsou poměrně obtížně dostupné, v zásadě mám pocit, že jedinná smysluplná varianta testů je po dohodě s tím, koho chcete testovat. Navíc, pokud získáte takhle pokoutně výsledek, tak se obávám, že s ním moc neuděláte. Dcera se bude ještě ke všemu cítit ošizená a se spoluprací se to moc nezlepší. Napadá mě varianta: a) zkuste napsat, co všechno vás vede k podezření, že dcera bere drogy. myslím, že dovedeme trochu odhadnout, jestli to tak je, nebo ne. b) napište odkud jste. zkusím vám vyhledat nějaký kontakt ve vašem okolí, kam byste se mohla zajít poradit. Víte, pokud dcera bere skutečně drogy, tak mocí a silou obyčejně moc nedokážete. Je lépe najít nějaké "dobrovolné" řešení. :-) P.s. Držím palce a přeju spoustu trpělivosti. Budete jí potřebovat. :-)