Perníková věž :-)
Lora
Dobrý den, přemýšlela jsem o tom, jestli je možné,aby člověk, který bere antibiotika,zemřel kvůli požití pervitinu- rozmíchaném v kávě, jak to bylo ve filmu Perníková věž? Myslíte, že je to možné? Mně se to zdá docela přehnaný... A pak mám ještě jeden dotaz-sama pervitin beru(asi rok a půl), myslíte,že jsem na něm závislá? Je mi čerstvě 18. Přeji příjemný den a brzo se uzdravte :-) Vaše Lorinka :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Možné to je. Buď po interakci s lékem, ale pravděpodobnější možnost je, že člověk zemře protože nemocný organismus (a atb se obyčejně kvůli nemoci berou) nevydrží zátěž a selže. Myslím, že takováhle smrt postihla už povícero lidí, které znám, vlastně znal jsem. To se stává i třeba při sportu. Po nemoci je potřeba několik týdnů na rekonvalescenci, aby organismus zátěž bez obtíží snesl. Jinak zátěž organismu po užítí pervitinu je extrémní. Ohledně závislosti - závisí na frekvenci, velikosti dávek, osobnosti, ... Ale po roce a půl užívání, i třeba jen víkendového, bych již o počínající závislosti uvažoval. Myslím, že máte 2 možnosti. Zastavit to a nebo se potkáme. A to nebývá moc veselé. :-) P.s. Jinak jsem perníkovou věž neviděl, tak si nejsem jistý, v jakém kontextu tam byl pervitin užit, ale vysvětlení možného mechanismu úmrtí odpovídá 1. odstavci.