Jak poznám člověka,který si vzal pervitin
sunfunny
Dobrý den, mám takovou prosbu,Myslím si,že můj přítel si šňupá pervitin.Chtěla bych se zeptat jak to poznam,první příznaky.A jak poznám,že si zrovna před chvíli šňupl od alkoholu.Mockrát děkuji.Je to pro mě důležité. Přeji hezký den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zkuste si přečíst text o pervitin pod rubrikou Stimulační drogy na této stránce. Najdete tam spoustu informací, včetně příznaků užívání pervitinu. Obecně lze říct, že pervitin způsobuje nápadné rozšíření zorniček, vzhledem ke stimulačnímu účinku se často objevuje zvýšená hovornost, zvýšená aktivita, při intoxikaci pervitinem nemá dotyčný pocit únavy a hladu. Při užívání pervitinu je pak docela časté, že člověk v noci nespí a věnuje se nějaké činnosti (občas i dosti nesmyslné) a nejí, takže při pravidelném užívání drogy může rapidně zhubnout. Při intoxikaci, ale zpravidla až při doznívání účinků drogy (stav, kterému se říká "dojezd") nebo po delším pravidelném užívání se mohou objevit psychické potíže od úzkosti, depresivních stavů, podrážděnosti až po toxickou psychózu. Vysazení pervitinu (zpravidla po několika dnech kontinuálního užívání) je patrná velká únava, spavost a potřeba jídla. nevím, podle čeho jste zjistila nebo máte podezření, že přítel užívá pervitin. Podle toho, co píšete, mi vyznívá, že jste mu o svém podezření řekla a on se nařčení bránil s tím, že se jedná o účinky alkoholu. Alkohol má v první fázi stimulační účinky (přinejmenším subjektivně pociťované), ale po zkonzumování většího množství alkoholu nastupuje spíše dobře známý útlum, zpomalené myšlení, setřelá řeč, nekoordinované pohyby. Navíc, člověk který pije, je obvykle cítit alkoholem. Chování opilého člověka je poměrně typické a chování člověka intoxikovaného pervitinem také. Je v tom mnoho rozdílů. Ale počáteční fáze opilosti se zvýšeným sebevědomím, upovídaností by mohla vypadat na první pohled podobně. Možná když byste napsala o situaci víc, tak bych Vám mohla lépe poradit. Zatím přeji hodně štěstí.