kokain
Simona
Dobry den, chtela bych se zeptat na ucinek kokainu, pokud by byl smichan v nejakem napoji. Zkusenost s touto drogou nemam, zajimalo by me, zda ma stejny ucinek jako pri snupani a jak muze ohrozit. Ma obava tkvi v tom, ze by mi ho mohl nekdo primichat do piti bez meho vedomi. Mam zname, kteri obcas konzumuji, vedi, ze ja o to nemam zajem, ale kdo vi. Nevim, zda se uplne rozpusti nebo zda se da rozpoznat, ze byl primichan. Diky moc. Preji hezky den.

Odpověděl: Jakub Minařík
Kokain je hodně hořká látka, takže byste si asi všimla změny chuti a pak asi taky znecitlivění sliznice v puse. Jinak efekt by byl podobný jako když se šňupne, jen dynamika by byla jiná pomalejší a mírnější nástup a pozvolnější odeznívání. Taky biologická dostupnost (tzn. kolik s podané látky se vstřebá do těla)při tomhle způsobu aplikace je mnohem horší, takže by vám museli nasypat do pití koksu za spoustu peněz. Jinak rozpustnost spíše záleží na příměsích než na samotné látce. Stačí? Kdyby ne, tak napište. :-)