znásilnění?
lucyka
Dobrý den pane doktore, navazuji na můj předchozí dotaz ohledně toxikologie, byl pod stejným názvem dotazu, kód 726504 Píšete, jestli mi to bude ještě něco platné - samozřejmě bude,protože bych ráda sama sobě vysvětlila svoje zvláštní chování, které na mé psychice zanechalo něco, co bych ráda odstranila. To znamená, že pokud mi budete moci poradit, jsem ochotná zodpovědět na jakýkoliv dotaz, byť by byl dost osobní. Bohužel už nemám vzorek moči, kterou bych mohla na toxikologii, na adresu, kterou jste mi poslal, dát na rozbor. Po vypití piva asi hodinu poté jsem začala s tím klukem tančit, ale bohužel nejsem schopna přesně určit hodinu, za jak dlouho jsem se s ním líbala, jak dlouho jsem se s ním líbala než jsem se s ním vyspala. Všechno mi připadalo docela krátké, ale vím například, že stihlo dohrát celé CD a přitom se mi to zdálo mnohem kratší. Cítila jsem se, jako bych se zezhora dívala sama na sebe a v duchu si říkala, co mám dělat,ale nedokázala jsem se už přemoci k tomu, abych to udělala. Ohledně intenzity zážitku nic moc nevím, dělali jsme to 3x, například po třetí vůbec nevím jak a to předtím taky nedokážu až tak úplně přesně popsat. Bylo to na horské chatě, kde nahoře v pokoji spal můj kluk (neuvědomila jsem si,že tam spí nebo dokonce,že vůbec někdo takový je-je fakt,že jsme v té době měli mezi sebou problémy,ale určitě jsem mu to neudělala naschvál).Přistihl nás u toho,probudily ho zvuky,můj intenzivní křik - nevím, že bych já u toho křičela. Prostě jsem se až od mého přítele dozvěděla, co všechno jsem dělala, uvědomuju si například, co jsem říkala jemu, ale bylo mi to jedno, bylo mi jedno,co se stalo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Podle toho, co popisujete a podle nástupu účinku bych hádal na nějaký halucinogen. Když budu uvažovat tak, že analýzu na toxikologii udělali opravdu pečlivě, tak zbývají látky, které jdou špatně analyzovat a nebo jsou exotičtější a tudíž jejich záchyt je málo pravděpodobný. Z toho co píšete mě napadá LSD, nebo psylocibin (obé se špatně vyšetřuje) a celkem by tomu odpovídala dynamika intoxikace. Pokud by tomu tak bylo, tak byste měla zaznamenat určitou změnu vnímání (zostření zvuků, barev, ...) atp. Intenzita je někdy taková, že je to nesnesitelné. Taky se při takovéhle intoxikaci stává, že se změní tvar předmětů a někdy se předměty magicky mění. Odpovídal by tomu možná i ten křik - mohlo to být mnohem intenzivnější, než jste zvyklá. Víte, ještě mě taky napadá, že jste mohla drogu přijmout v potravě. Docela mě běželi hlavou koláčky s konopím, nebo něco podobného. To je daleko běžnější záležitost a mohla byste je sníst jen náhodou. Trval by ale asi déle nástup (tak alespoň 2-3 hodiny a druhý den byste cítila doznívající intoxikaci. THC by snad při toxikologii našli. Každopádně to vypadá, že k nějaké itoxikaci něčím podobným došlo. Váš popis tomu nasvědčuje téměř s jistotou. To celkem vysvětluje vaše chování i ztrátu kontroly. Mohlo to být záměrné a nebo náhodné, nevím a mohlo to být v tom pivu a nebo v něčem jiném (LSD se vstřebává i neporušenou kůží). Ohledně toho co s tím dál - víte, myslím, že pokud nedošlo k žádným dalším komplikacím - krom toho, že nerozumíte tomu, co se stalo a štve vás, že jste se stala obětí něčeho čeho jste nechtěla a jste schopna se s tím nějak vyrovnat tak to nedopadlo tak strašně. Pokud to byl opravdu silný halucinogen, tak jste to mohlo odnést daleko hůř. Tím nechci nic a nikoho omlouvat, jen vás upozorňuju na tu lepší stránku věci. Vyváznout bez následků, jen s blbým pocitem může být taky výhra. :-) Doufám, že jsem vám snad pomohl to trochu vysvětlit. A klidně ještě napište, kdybyste měla jakékoli dotazy. To co píšete je pro mě osobně celkem zajímavé a doopravdy bych chtěl vědět co to bylo.