Dobrý den
Paulina
moc prosím o kontakt, kam se mohu obrátit jako matka dospělé dcery, se kterou žiji v domácnosti. Je asi dva roky na Subutexu a nyní dostala na měsíc stopku. Předpokládám, že začala kupovat "něco" na ulici. Posledních čtrnáct dní hrozně zhubla a je opět agresivní, jako v době kdy si píchala heroin. Soužití s ní přestávám zvládat a moc bych se potřebovala s někým poradit, jak se k ní chovat, abychom netrávily dny v příšerných hádkách. Předem moc děkuji. Pavlína

Odpověděl:
Dobrý den Paulino, chápu, že Vaše situace je velmi těžká. Píšete si o nějaký kontakt, kde byste se mohla poradit, ale nepíšete, odkud jste. Pokud jste z Prahy, můžu Vám dát kontakt na náš denní stacionář, kde se buď můžete objednat individuálně nebo přijít na rodičovskou skupinu (každé úterý od 17.00 do 18.30). Adresa je Janovského 26, Praha 7, telefon 220 803 130. Pokud z Prahy nejste, ještě se ozvěte a najdeme něco v blízkosti Vašeho bydliště. Tak hodně štěstí, síly a trpělivosti.