co až dostane v práci syn ,třeba silnou únavu nebo depresy?
kecousova
Je na to nějaká rada,má mít něco u sebe?myslím tím třeba něco pít,nebo něco cucat?Protože on porcuje kuřata a tak nevím jak působí v týhle chvíli něco na uklidnění,a taky .aby se neřízl.A taky mě osobně jako maminku trápí,že manžel od doby co byli synové malý ,tak před nimi pil a byl i agresivní,mohlo to ovlivnit syna,tím,že si začal brát drogy?A jak mu mohu pomoci já osobně,zatím si sním o všem povídám,ale mám strach,aby to nevnímal jako ,že ho pozoruji?A poslední otázka,za jak dlouho syna přejde únava skoro pořád usíná?A ještě maličkost u něho se asi po 20letech jeho života objevila asi Bisexualita a nebo Gejství ,je na to nějaká poradna jako třeba ta vše drogová,aby si sám udělal nějaké testy,nebo se s nimi anonymně poradil.A co radíte jeho otci mám před ním nadále pít vodku? děkuji...

Odpověděl: Jakub Minařík
Syn by měl pít dostatek tekutin, stolní menerálky jsou optimum, doporučuju magnesii. Jinak jen vitaminy, dobrý je vitamin B1 samostatně v tabletách a lék magne B6, obé je volně prodejné - nejaký multivitamin, ne šumivý. Na zklidnění naní špatná meduňka lékařská, na žaludeční obtíže máta peprná (čaje doporučuju kupovat sypané, ne v těch nálevových sáčcích). Doporučuju nepít alkohol. Jinak bych žádné léky, i vzledem k tomu zaměstnání nedoporučoval. Únava syna přejde postupně během několika týdnů, taky se objeví obtíže s usínáním, které ale také celkem rychle zmizí. Pokud před ním otec celé dětství pil, jistě to mohlo mít vliv na rozvoj užívání drog. Stejně taky by bylo moudré, kdyby se před synem otec nadále neopíjel. Klidně si se synem o tom povídejte. Můžete se ho zeptat, jestli mu to není nepříjemné a ... Taky to zkuste nechat na něm. A není špatné mít i jiná témata rozhovoru, než drogy. :-) Ohledně té poradny, asi optimální by byl sexuolog, obtíže tohoto druhu mohou souviset s vysazením drog. Člověk je přece jen takový rozbitý. Počkal bych chvíli, než bych se pouštěl do nějakých akcí. Kdyby bylo třeba, klidně napište. :-)