Poděkování
Dogma
Tento vzkaz patří p. Minaříkovi.Věřím,že si na mě již nemůžete pamatovat.Je to asi 2 roky zpět.Chodila jsem na všechny možné party a občas brala extázy a Pervitin.K vám jsem dorazila s problémem úzskosti.Doporučil jste mi P. Vozýpkovou z Riapsu.Beru teď antidepresiva a můj život se změnil.Diagnóza je- trvalá úzskostná porucha vyvolaná nejen drogami.Dnes je mi už dobře jen jsem doživotně odkázaná na léky.Budu ráda když si to přečte i člověk, který si zahrává.Drogy chce vyzkoušet každý,ale ne každý ví co má v mozku zakodováné.Samoždřejmě jsou i lidé kteří dopadnou hůře a zníčí si celý život svoji BLBOSTÍ.Život je příliš krarký a jiný nebude...děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
No, máte pravdu, pamětí si nejsem moc jistý. Je to přece jen nějaká doba. :-) Každopádně, jsem rád že jsem mohl pomoci. A je mi líto, že to takhle dopadlo, na druhé straně - nikdy se nedá vyloučit, že se to změní. K lepšímu. Jinak máte pravdu - experimenty s drogama mají i stinné stránky. A když se to nepovede, člověk si může odnést i následky. Je dobré o tom vědět napřed. :-) Držím palce, ať je vám jen lépe. :-) A děkuju za zpětnou vazbu, člověka to potěší. :-)