syn se chce odejít s práce.přesto,že bral drogy a není v pořádku,dělá dobře?
kecousova
užíval drogy,marianku a rok Pervitin,má neschopenku kvůli angíně,a na mou radu navštívil psychiarii,ale chce odejít s práce?Může mít neschopenku dál,než se drogově zlepší?A taky si myslím,že kdyby chodil do práce dál,alespoň 12 hodin,nebude mít čas myslet na dávky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud syn se necítí dobře a jeho psychiatr soudí, že by měl zůstat doma, tak je rozhodně rozumné, aby zaměstnání neopouštěl. Už proto, že dokud se nedá dohromady, tak mu zaměstnavatel bude platit neschopenku, takže bude mít z čeho žít, když není zdráv. A máte pravdu, pokud bude pracovat, nebude možná tolik myslet na drogy. I když je to jen přechodná pomoc. Nějak mi to ale neštimuje s tou neschopností. Když není schopen pracovat pro duševní obtíže, tak současně nemůže chodit na 12 hodin denně do práce. P.s. A kdyby syn soudil, že se chce s námi poradit, tak ať napíše. :-)