mám mít obavy,
jirkaH
když při kontrole osobních věcí syna (16 let) jsem objevil nepoužitou injekční jehlu (v pouzdře) a 6 tablet Tegretol CR 400 mg ? (Syn je zatím mimo, tak nemohu zjistit jak k tomu přišel a na co to má).

Odpověděl: Jakub Minařík
Rozhodně bych se ho na to optal. Ale doporučil bych nějak promyslet co s tím, že synovi děláte prohlídku tlumoku. Není to dobrá výchozí pozice. Jinak to vypadá podezřele. Použité injekční náčiní spíše ukazuje na užívání drog než na to, že si to u něj schoval kamarád. To bývá obvyklé vysvětlení. Zvláště pokud je to tzv inzulínka - to je stříkačka s jehlou rovnou dohromady. Jinak ten lék je na epilepsii, odvykací stav při závislosti na alkoholu, mánii, ... Ke zneužívání se moc nehodí, je to dosti netypické. Resp. intoxikace jím není moc zábavná. Spíše naopak. Taky je otázka, jestli ten lék je fakt ten lék, a nebo jiný lék. To by vám řekli v lékárně. P.s. Dejte si pozor - když syna křivě obviníte, může se stát, že drogovou zkušenost spíše iniciujete. Tak dobře promyslete, co budete dělat. A klidně napiště, ev. kdybyste si chtěl jít o tom někam promluvit, tak napište. Zkusím vám vyhledat kontakt.