toluen atď...
zeep
Fetovať som začal pred troma rokmi. Experimentoval som so všetkým s čím som mohol(sifónové, šľahačkové bombičky, riedidlá, laky, tabletky s alkoholom, durman, vývar s audiokazety, magoráky, anoxie(odkrvenie mozgu), kombinácie...) Po prvej intoxikácii durmanom(vyše 700semienok) som sa o dva týžne psychicky zrútil a absolvoval som prvú hospitalizáciu na psychiatrickej klinike. Po prepustení mi obv. psychiatrička predpísala Seropram. To sa ešte nedialo nič zvláštne až kým som o dva dni neužil marihuanu. Dostal som niečo ako epi-záchvat. Najprv sa začalo všetko v periférnom videní vlniť zvuky sa stávali hrozne nepríjemnými až bolestivými, celé telo sa mi kmitalo a pred očami mi blikali farebné svelá. Celý mozog ma hrozne bolel a prežíval som tie najničivejšie neopísateľné muky.Bolo to to najhoršie peklo aké si ktokoľvek dokáže predstaviť. Aj napriek tomu čo som zažil tak vždy keď kamaráti hulili som si dal aj ja s nádejou že všetko bude "po starom".A zakaždým som si toto peklo dookola vytrpel v priebehu 3rokov aspoň stokrát. Musel som dať zbohom priemyslovke Keďže som zlomom prepadol zo 7-mych predmetov a prestúpil som na učilište. Toluén som fetoval naďalej bez úžitku. Bol som na protidrogovom liečení ktoré som nedokončil s presvedčením že som z toho von a že už nebudem fetovať. Toluén som nosil spolu s knižkami do školy bol súčasťou mojho života. Dokopy som bol hosp. na protitoxikom. 3krát a na psychiatrii 7-krát. Veľa krát som sa intoxikoval psychofarmakami a aj v kombinácii s inýmy sračkami. Robil som na sebe pokusy. Keď nepočítam úplné bezvedomie tak som spravil anoxiu viac ako 1000krát. Mal som aj také "záťahy" že som to robil vkuse od rána do večera niekoľko dní. Bral som viac ako 60druhov psychofarmák ktoré mi nikdy nejako výrazne nepomohli. Závislosti som sa zbavil, aj fajčiť som prestal ale stále trpím. Mám nespočetné množstvo fyzických problémov ktoré moj obv.lekár odmieta akceptovať za pravdivé a v jeho očiach som úplne zdravý človek. Som objednaný na neurotické odd. v psychiatrickej liečebni no som toho presvedčenia že mi tam nepomožu. V normálnom živote nemožem normálne fungovať a nemožem sa prizerať ako sa to zo mnou ženie do záhuby. Prosím vás poraďte mi na koho sa mám obrátiť.

Odpověděl: Jakub Minařík
Kontakty na slovensku vám asi moc neporadím. Napadlo mě ale něco jiného: 1. Pokud jdete na jakoukoli léčbu s představou, že vám nemohou pomoci, nejspíše vám nepomohou. Zkuste se přesvědčit že by to mohlo mít jisté pozitivní dopady. A nebo alespoň počkat, co se bude dít. A zkusit spolupracovat, jak nejlépe to půjde. To, jestli vám pomohli a nebo ne, se rozhodne na konci. 2. Vezměte si tužku a papír a napište si co vlastně chcete a proč to chcete. Je to důležité. Protože pokud v tomhle nemáte jasno, léčba vám asi nepomůže. A vlastně vím na koho se máte obrátit. Na sebe. Jste ten nejdůležitější a taky jediný, kdo s tím může něco udělat. Ti ostatní vám mohou jen trochu pomoci. P.s. Klidně ještě napište. :-)