pro Báru Orlíkovou
§§§
Děkuji za odpoved.Pokud se to tyka jen dopravy,je to v pohode.Vim ze pravni poradna se zabyva jen pripady souvisejici s drogami,taky jsem se bala ze ty § neco ohledne drog obsahovat budou-prestupky,dopravni nehoda pod vlivem drog a nesledne (pravda bez povoleni,ale se svolenim majitele bytu)prohlidka bytu kde probihala vyroba OPL(tedy zrovna v tu chvili ne) Dekuji za vas cas.. Nashle § (kdyz uz to mam v prezdivce:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Váš dotaz bohužel není pro nás příliš srozumitelný. Jak už jsem Vám psala v předchozí odpovědi, jedinou možností, jak zjistit přesně, o co se jedná v té věci, kdy jste posílala čísla paragrafů, je: poslat dokument, o který se jedná (z něhož jste získala ta čísla paragrafů) faxem do Právní poradny A. N. O. a kolegyně právničky by Vám pak na základě toho mohly říci konkrétnější informace. Není zřejmé, o jaký dokument se vlastně jedná - zda jste obdržela nějaké předvolání nebo něco podobného. To, že se věc netýká drogové problematiky, nemusí být úplně tak - mohlo jít o řízení pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek, ale to z Vašeho dotazu nejsme schopni zjistit. Navíc ne zcela rozumím tomu, co měla znamenat ta prohlídka bytu, v němž se vyrábí drogy. Nepíšete konkrétní informace o tom, k čemu vlastně došlo, takže nevím, jak to spolu souvisí. Jestli tomu dobře rozumím, máte obavy z trestního stíhání kvůli výrobě drog a zřejmě vás vyděsilo předvolání, které se týkalo dopravního přestupku a chcete vědět, zda to není kvůli výrobě drog. Jedinou informaci, kterou Vám k tomu mohu dát, je, že to spolu zřejmě nesouvisí. Bohužel, pokud k tomuto nemáme bližší informace, nejsme schopni Vám pomoci. V případě, že Vám hrozí trestní stíhání kvůli výrobě drog, tak se můžete spojit s Právní poradnou A. N. O. a o situaci se poradit.