Benne
Co se tyka zdravi sem v pohode. Nikdy problem s tym tlakem nebyl.. 3x tydne turistika je mi 28. Hrozi flashbacky z pul papirku o take sile abych nemohl ridit auto par dni pote? Hodne sem cetl na netu o tripu a chci to jenom jednou. Travu kourim tak 1-2x za mesic cca 20x za rok. Piko kolo a ine nechci. Muze papirek obsahovat jinou/false/ latku ktera by pusobila na CNS tak jak LSD?

Odpověděl: Jakub Minařík
Flashbacky bohužel až tolik nezávisí na síle toho, co užijete, jejich výskyt je hodně indivividuelní. Dosti podobná situace bude bojím se tím krevním tlakem. Protože ten může vyletět nahoru nejen vlivem látky samotné, ale taky vlivem prožitku při intoxikaci. A ten taky záleží na látce samotné jen čátečně. Jiná látka tam může být, ale vzhledem k mimořádné potenci LSD se její efekt prakticky neuplatní. Já jsem celkem opatrný, na řízení bych si na vašem místě nechal tak týden. To si obyčejně sedají dozvuky i nekomplikované intoxikace a člověk ja takový snivý. O potřebě průvodce jsem psal, doporučoval bych nepodcenit. Stejně to ještě zvažte. A kdyby bylo třeba, ještě napište. :-)