recidiva
nali
Prajem pekny den. Pisala som pred niekolkymi mesiacmi. Moj priatel bol v CPLDZ, nasledne v resocializ.zariadeni, z ktoreho sa vratil po 2 mesiacoch. Bol cisty asi mesiac, pred dvoma tyzdnami zacal jednym pivom a potom tvrdym alkoholom. Vcera si vzal 40 lysohlavok + cca pol.litra vodky, lieky... chcem sa spytat, ako sa mam zachovat ja aj jeho rodina? Ked sa vratil z resocu, dostal druhu sancu, mal kde byvat, jest, mal okolo seba ludi, ktori ho mali radi. Mam pocit, ze si to vobec nevazil a zneuziva to. Je riesenim vyhodit ho z domu? Predtym fetoval skoro 10 rokov, a my vsetci to uz proste nechceme prezivat znovu. Ake riesenie by bolo najlepsie, ak take vobec existuje?

Odpověděl: Jakub Minařík
Vybavuju si váš příběh. myslím, že nejlepší řešení se hledá špatně. A asi neexistuje, myslím, že si budete vybírat mezi špatnými volbami. Některé ale mohou vést potenciálně k dobrým koncům. Které to jsou vám napoví asi spíše intuice. Ale ultimáum, že buď znova detox a léčba a nebo tě nechceme vidět a máme tě dost, může mít ve vaší situaci smysl. Promyslete si ale, zda to budete schopni splnit a zda jste schopni na sebe vzít rizika. trochu se bojím, že moc jiných šancí nemáte, pokud on sám to nevnímá jako problém a nepodniká kroky k nápravě. P.s. Zkuste zavolat tam, kde se přítel léčil. Znají ho, dokážou vám myslím trochu poradit. Nebo vás alespoň navést. :-)