piko
bk
Dobrý den,piko jsem užíval asi tak 2 a půl měsíce a teď jsem čistej 8 týdnů.Za jak dlouho se asi z toho organismus vzpamatuje a dá se do normálu..???dik za odp.

Odpověděl: Bára Orlíková
To se dá těžko říct. Pervitin se dá z krve detekovat max několik dní, z moči max do tří týdnů po posledním užití. V tuhle chvíli by měl být organismus prost pervitinu. Další věc ale je, zda jste si při užívání pervitinu nepřivodil nějaké zdravotní potíže - pokud jste si drogu aplikoval injekčně a neužíval jste sterilní náčiní, mohl jste se snadno nakazit nějakou infekční chorobou. V tom případě, by bylo docela na místě nechat si udělat vyšetření na HIV a hepatitidu - udělá Vám ho i Váš praktický lékař (můžete, ale nemusíte mu říkat o užívání pervitinu - stačí, když naznačíte obavy z nákazy související s nějakým letním románkem). Ohledně nějakých dalších problémů - pokud nemáte nějaké přetrvávající psychické potíže nebo nějaké zdravotní trable, se kterými jste zatím nikde nebyl a máte za to, že souvisí s užíváním pervitinu - tak myslím, že by měl být organismus v pořádku. Teď zbývá, než stav udržet - takže by to chtělo zdravější životní styl - tedy nebrat pervitin, dostatek vitamínů, spánku, pohybu a moc nepařit :) Pokud byste měl nějaký další dotaz, tak napište.