zvonění, relaps, haloperidol
Ag
Byla jsem ve stac. a docela dobrý. Od toho pohřbu toho mýho přítela a to už je měs a půl mě zvoní v noci mobil jen ale v hlavě, jkao kdyby mě volal. Já myslim, že mě na to ten haloperidol nepomůže. ještě tak trochu lexaurin. pro ten jsem si byla dneska. Tak mám zase docela zásobičku.ale ta paní, co k ní chodim do stac mě říkala, že to není uplně ono, ale zase neví o tom zvonění. to jsme nestihly. ani jsme nestihly o tý léčbě, já tak jko sama otálim. Ale snad až pak. ted tři týdny tam není. Tak se na to chystám. vážně. jenom to zvonění, kdyby mě v noci nechalo. ono to zvoní i stim holoperidolem, tak jsem ho vyhodila. Pak mě to sice mrzelo, že to je škoda. Dala jsem si jen dvakrát ovíkendu a včera. Stejně si myslim, že má dobrej roční průměr. Ten kluk od kterýho mám, se divil, co mám pořád s tou závislostí, když jsme dali pokec. ale asi jde o jiný věci taky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Soudím, že hlavu máte v pořádku. Obtíže, které máte, bych považoval za produkt značně otlučené duše, která by potřebovala trochu zásadnější údržbu. Mohu se samozřejmě mýlit, ale všechno do sebe zapadá (taky si tu a tam procházím naší netovou komunikaci). Ohledně toho H. a L. Lexaurin fakt není moc ideální. Vzniká na něm závislost a u praktikujícího heroinisty je to skoro na jisto. A jsou s tím mnohem větší komplikace, než v tím Heroinem. Včetně poruch paměti. Tan haloperidol taky není ví bůh co, ale spíše bych se držel jeho, než toho L. Než bude nějaký další průšvih. P.s. S léčbou neotálejte. než se vám to rozleží.