subutex
Sisi
Jsme z okresu Praha-západ asi 30 min. od Prahy.Tak nejspíš něco v praze nebo v blízkém okolí.Je cizinec,pracuje na smlouvu a nrmálně za něj plstí pojištění ale musí si na Slovensko pro karičku pojištěnce a vyběhat si to.Jinak všechny doklady má.Tady je problém že kdyby šel někam na detox a pak do léčebny,tak já bych to z finanční stránky sama nejspíš nezvládla,i když nám teď hodně v začátku pomohla moje mama,ale musí me jí začít splácet,a konečně si našel práci na smlouvu,dobře placenou a baví ho to.Přítel říkal že by začal brát teda ústně,ale jak to má udělat když si třeba koupí půlku osmi a má jí na 3-4 dny,tak jak to má jíst?A kolik?Říkal jsem mu že pokud to bude jíst tak mu to najede pomaleji ale vydrží to o dost dýl.On to bere teď jenom ráno,než jde do práce,aby to zvládl.Ale někdy i dvakrát denně.A je možný když teda někam s ním půjdou,že by nám potom mohli vzít malýho?Předem děkuji za odpověď :o)

Odpověděl: Jakub Minařík
Prima. Takže - v první řadě - pokud bude přítel brát subutex injekčně a ve více dávkách než 1x denně, nebude schopen vysadit. 1. krok tedy je - přejít na aplikaci pod jazykem a začít brát v pravidelných intervalech. Pokud je přítel na průměrné dávce 1 mg denně (vypočítal jsem to z toho, co píšete) tak ať začně subutex cucat vždycky 2mg obden ráno. Průměrná dávka zůstane stejná - 1mg denně, jen se změní aplikační forma a rytmus užívání. Látka má dosti dlouhý vylučovací poločas, takže odvykací stav nenastane. 48 hodin pokryje s přehledem. Pravděpodobně bude mít přítel s přechodem určité obtíže, ale ty jsou jen psychické a nezbyde, než je překonat. Nemělo by to být tak těžké. Během týdne - 14 dnů si to sedne. Podle toho, jak se povede tahle fáze bychom pokračovali dál. Vzhledem k tomu, že bydlíte kousek od Prahy, tak bych přítele zkusil přijmout až se vrátím do práce. To bude nejspíš až v září. Pokud přítel do té doby nevysadí. Ohledně dítěte - žádné problémy by být neměly, samozřejmě to nikam nehlásíme. Kdyby se přece jen něco naskytlo, doporučím vám kolegyni, která vám s tím pomůže. Co vy na to?