odpoved na zahadi Minnie
inxs
Muzu Ti odpovedet z vlastni zkusenosti. Ze zacatku se mi XTC strasne libily, byl to odlet do jinyho sveta, takovy odlehceni, telo vlalo prostorem..na perku jsem nic nevidela, prisla jsem si normalni, akorat vic energicka. Pak jsem prisla na to, ze XTC jsou porad stejne, je to furt dokola a doporucuju porad stridat tablety, ale uz overene (aby to nebyl krisi jed atp.). Ted mam na XTC pocit fyzicky prazdnoty, neni to ono. Na perku se mi zacalo moc libit. Ten svet se tolik nezmeni, nejsou halucinace (pokud se to jo neprezene nebo nekombinuje s XTC), ale prekazky se zdaji byt snadneji zvladatelnejsi..nekecam nesmysly (jako obcas na XTC), naprosto to nezmeni můj pohled na svet, ale zmeni to můj pristup. Koule Te odnesou nekam uplne jinam, ale na pecku se Ti libi TENHLE svet a CO JE REALNEJSI? To je můj nazor a moje zkusenost.

Odpověděl: Martin Hulík
Děkujeme za příspěvek - ani nebudu psát otázku. Jste příkladem hned několika negativních jevů spojených s braním extáze:
Přechod XTC - pevitin. Opravdu si myslíte, že je to posun k lepšímu? (Mimochodem, už jste si začala šlehat?)
"Vyprázdnění" účinku XTC popisujete velmi věrohodně a nápaditě, snad tuto zkušenost přijmou i uživatelé extáze, kteří se nás na to občas ptají. Ovšem střídání tablet vám nepomohlo k udržení účinku, proč ho tedy doporučujete?
Nechci znevažovat váš chvalozpěv na pervitin, něco podobného jsem už ale slyšel mnohokrát. Věc se má tak (z pohledu člověka, který pracuje se závislými), že jste nejspíš závislá na P. Nejdřív vás to vynese do nebe, nabere rychlost a pak to s vámi zamíří přímo k zemi. Tam teprve narazíte na pořádnou REALITU. Máte se na co těšit.