Pane doktore děkuji Vám za odpověď.Obávám se,že dceři natlouct je už pozdě,jelikož v tom lítá delší dobu.Nejenže měla v moči látku hippurat,ale i velkou dávku amfetaminu 6 492 ug/L.Nevíme co si sní počít.Odešla před 14 dny z domu / je jí 17 let/ ,chce si užívat prázdnin a života po techno párty a tak podobně....Zatím vyčkávám - i když nevím na co...Nevím si rady. Byla by nějaká rada???

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi počkat, až se vrátí. Existuje sice možnost kontaktovat policii, ale ona se stejně nepřetrhne, maxim. tak, když jí někde náhodou potkají a zjistí, že je po ní sháňka, ... Moc efektivní to není. Jinak motivace dcery není asi nic moc, tak je to složité. Dosti záleží na tom, jak na tom dcera je. Jestli stále chodí do školy, .... Nebo už je jen doma a vy se o ní staráte, pokud si zrovna neužívá prázdnin. Pokud nějak normálně funguje, tak by se jistě dali najít páky jak jí motivovat k abstinenci. Druhá věc je, jaký bude její stav, až se vrátí. Pokud bude v nějakém nedobrém stavu, tak by se jistě dala motivovat k nástupu do léčby. No, možná zkuste napsat, jak to vypadá a ev. kdyby se něco změnilo, třeba na něco přijdeme. :-)