k otazce §§§... kód:429507
Do te pravni poradny jsem psala,ale zda se ze tam toho maji dost a asi mi jen tak neodpovi.Za mesic mi to bude k nicemu... Moc vas prosim,napiste mi co tyto § znamenaji. Klidne strucneji,jen abysme vedeli na co se ma pripravit. Predem mockrat dekuji :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pracuji v Právní poradně A. N. O., máme toho opravdu hodně, takže Váš dotaz z minulého týdne jsme ještě nezodpověděli. Nicméně kolegyně právnička mi k vašemu dotazu poslala následující informace: "Jsou to paragrafy týkající se dopravy, vypadá to na předvolání k projednání přestupku". Možná bychom se dostali dál, pokud byste popsala situaci, v níž jste a proč potřebujete informace o tom, co tyto paragrafy znamenají. Protože pouze na základě čísel paragrafů bez podrobnějších informací nejsme schopni Vám adekvátně pomoci. Myslím, že nejlepším řešením v tuto chvíli je, abyste se obrátila na Právní poradnu telefonicky, sdělila bližší informace a případně poslala dokument, z něhož máte tyto paragrafy, faxem do kanceláře Právní poradny s tím, že kolegyně by se na to mohly podívat a říci Vám k případu více informací. Nicméně bych Vás chtěla upozornit, že Právní poradna A. N. O. se zaměřuje na právní aspekty drogové problematiky a za Vašeho dotazu nevyplývá, jakou to má souvislost s drogami. Kolegové z www.drogovaporadna.cz nejsou právníci, takže Vám k Vašemu dotazu stejně nebudou moci dát konkrétnější odpověď a stejně by se obraceli na nás. S pozdravem, Bára Orlíková, Právní poradna A. N. O.