post Flandry
Ag
Vynechala mě paměť na několik dnů.Byla jsem na psychychiatrii, kam mě oedvezli známí, kteří mě potkali. Nejhorší je, že si nepamatuju ty dny, co bylo. Jak jsem se sem dostala. / auto jsem přivezla v pořádku/ . a pak je ještě horší, že jsem si šlehla. Po pěti měsících! když mám vlastně pohodu. jsem doma z psychiny- nevim jestli to půjde.Myslim, že to bude tou psychiatrií.a taky mě umřela teta a já se o ní pár dnů starala než to bylo. to všechno jsem zvládla a tedˇ.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná by bylo rozumné jít do stacionáře a konečně začít vážně uvažovat o možnostech léčby. Myslím, že se váš stav celkově nevyvíjí moc dobře. A vím, že až bezcitně na tu léčbu tlačím (vím to, neb jsem si projížděl naše rozhovory směrem zpátky), ale myslím, že se to celé pomalu šine do pr... a stálo by za úvahu zkusit to zastavit. To že vám umřela teta je mi líto. Ale stává se to. To že jste to zvládla a sesypala se až po tom, je docela obvyklé, bývá to tak velmi často. Do DS určitě běžte. Budou tam na vás hodní, jak oni často bývají. Jít tam je ve vaší situaci myslím opravdu rozumný nápad.