testovani
chemi
Prosim daji se u nas v CR (treba i pres internet) koupit-objednat testovaci kity na testovani extazi?? (Bydu vdecna i za cenu, kontakt nebo jinou napovedu) A v pripade, ze mam celkem pristup k analytickym cinidlum-jake je jejich presne slozeni (event.postup detekce MDMA, PMA atd.) Mam dojem, ze stanky "testovani extazi" se vytratily.... Lze se obratit nekam stabilne? (nejake centrum ap.)?

Odpověděl: Pavel Kubů
Vlada se v lonskem roce rozhodla pod tlakem KDU-CSL ze tyto sluzby nebude podporovat ze statniho rozpoctu. Neziskove organizace, ktere je poskytovaly, nemaji prostredky na provoz sluzeb o ktere stat nema zajem, proto se z parties vytratili. Podrobne info o cinidlech i zpusobu provadeni testu se dovite na www.extc.cz, databazi kvantitativnich analyz XTC zachycenych na uzemi CR najdete na www.lf3.cuni.cz/drogy. Pres internet nejspis lze oba typy testovacich cinidel zakoupit pod radou komercnich nazvu, staci kdyz do google.com zadate "ecstasy testing", nicmene v tomto pripade nemuze nikdo zarucit, ze zakoupite skutecne to, co jste chtela a pokud ano, ze dokazete zjistit potrebne informace a spravne je interpretovat.