děkuju a ...
kandara
děkuju za odpověd na předchozí dotaz, ale nechápu, proč mi u nás v káčku řekli, že s chronickou hep. C se nedá nic dělat...Znáte někoho, kdo se vyléčil?

Odpověděl: Jakub Minařík
Ale ano. Znám dost lidí, kteří se úspěšně léčili pro VHC. Možná, jestli neabstinujete, tak by to mohlo i sedět. Vzhledem k tomu, že léčba chronické VHC je záležitost, která se počítá na statisíce, tak je přístupná jen lidem, kteří prokazatelně delší dobu abstinují. Navíc je nezbytné být v léčbě spolehlivý, nejen kvůli ceně, ale i kvůli tomu, že při opakovaném nasazení léčby je úspěšnost mnohem nižší. A spolehliví uživatelé drog zrovna moc nejsou. Jinak nemáte zač a jestli se chcete ještě na něco zeptat... :-)